Prowadzenie ksiąg handlowych
Zakres podstawowy
- dekretacja i księgowanie dokumentów
- prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych
- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald
- sprawdzanie dokumentów źródłowych pod kątem wymagań Ustawy o Rachunkowości
- tworzenie planu kont
- prowadzenie ewidencji dodatkowych (środki trwałe, wyposażenie)
- obliczanie zaliczki na podatek dochodowy CIT
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE
- prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
- przygotowywanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy
- sporządzanie sprawozdań do GUS
- reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym
- tworzenie i przesyłanie jednolitych plików kontrolnych
Usługi dodatkowe
- opracowanie polityki rachunkowości
- sporządzanie dodatkowych prognoz, raportów i zestawień zgodnie z życzeniem Klienta
- przygotowywanie dokumentacji dla banków, firm leasingowych itp.
- przygotowywanie do realizacji przelewów w systemie bankowym Klienta
- sporządzanie rozliczeń podróży służbowych
- wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty
- reprezentacja Klienta w KRS